The Interthing

De beste linkdrop die je vandaag te zien krijgt

Blog van het jaar

Posted by Jeroen op maart 23, 2007

Vanavond vinden de bwards plaats, the Belgian Blogawards. Laten we hopen dat Chris Skworez in de prijzen valt. Dit is de meest onderhoudende blog die ik in jaren tegenkwam. Chris houdt er uitgebreide opinies op na over ondermeer erotiek, verkeersborden and what not. Niet checken = your loss.

12 Reacties to “Blog van het jaar”

  1. Is mij bekend en ben dus niet verbaasd ,krijgt alvast mijn volle steun!!

  2. frieke said

    Hey Chrisje,
    Vind het fantastisch , jij verdient dat. Veel succes verder met je weblog.
    Groetjes en liefs
    Frieke

  3. RRRR said

    HOi CHrisje,

    WOw, geweldig!!! Ben heel blij voor je en je hebt ’t zeker verdiend!!!

    xxx R

  4. Helaas was ik te laat van dit bericht op de hoogte gesteld, anders was ik naar de bwards gekomen. Het doet me een genoegen dat sommige mensen mijn schrijfsels leuk en aanvaardbaar vinden, dat maakt me optimistisch en geeft me de moed om ermee door te gaan. Er staan nog straffe verhalen op het programma, 99 procent is waar en 101 procent is overdreven😉🙂 Het is aan jullie om fictie en non fictie te onderscheiden, het is voor mij simpel om ze door elkaar te halen, maar wie me echt kent, kan het vlug zien wat waar of nietwaar is.

    Voor mij is het een hobby, ’t is te zeggen voor mijn vingers, mijn hersenen zijn ondertussen met iets anders bezig, hihi🙂

    Laat me maar weten via mijn weblog waarover je graag wilt horen, pikante soep, of een zacht sausje van bospaddenstoelen… Jullie zijn mijn lezers en ik wil zoveel mogelijk mensen tevreden stellen, een mission impossible, maar ik ga ervoor. Zelfs bij de zwaarste krabbels wil ik bij jullie een glimlach zien, want humor is de beste saus in deze moeilijke wereld… Toch in *De Vreemde Wereld van Chris Skworez*

  5. Gerard said

    AMAAAAAIIIIII CHRISSIE!!!!!!!

    Wat een succes zeg…………. maar…….. inderdaad, als er eentje het verdiend ben jij het!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd mannetje, je bent waarlijk een vinger virtuoosje ….. hihihihi

    Gerard je weet wel, ergens aan de ander kant van de rivieren

  6. Ilse said

    knappe website,verdient zeker een prijs

  7. lafeblose said

    [b]Всем привет!!![/b]

    Если у вас тоже встап вопрос о качественной типографии, а самое главное надежной, обращайтесь в типографию, что у ст. м. Университет!

    [b]тел.: (495) 939-44-89[/b] [b]Звоните!!![/b]

    Проверенно!!!

  8. Nikita Aleksandrov said

    The European credit cards: MasterCard, Visa (Gold/Platinum/Corparate/Bissnes/Signature), all cards workers, a guarantee, balance of cards from 2000 $, behind the detailed information and the prices write:admin.cc@mail.ru, or ICQ 423669709.

    The credit card, credit cards, plastic cards, mastercard, visa, carding, cvc, damp, dump, bank cards, plastic cards, credit cards, a debit card, a bank card, a card visa, a card the visa, maestro, visa classic, visa electron, cc, cards, magnetic cards, number of credit cards, visa a credit card, the generator of credit cards, the Internet credit cards, plastic cards visa, cvv, cvv2, carder to receive a credit card, credit the Internet a card, the visa a credit card, a code of a credit card, to buy a credit card, sale of credit cards, bank credit cards, credit cards reception, a debit card, the master of cards, the master of cards, maestro card, a card maestro, magnetic cards, payment cards, dumps

  9. [color=#3993ff]
    The interesting concept about the possibility of gambling online is that it reunites players from all the countries on every continent. [/color]

  10. The most common material for designer handbags these days is leather. sun mountain golf bag uk

  11. Finally a real online business that brings in a couple hundred a day with some effort

    As your sitting there reading this stop and now convince yourself to feel more excited to finally find the only…….

    “No bullshit review of real online business oppertunities.”

    Finally we scoured the internet for countless and countless of hours. Searching for the top oppertunities out their. After finding only a select few that meet are strict criteria for making real money every month.”

    “We decided to test these business programs out ourselves. To see if they were really as good as they say they are. After 8 months of testing and comparing. What was left was only the best oppertunity for making real money monthly with some effort on your part you’ll find to date.”

    Now as your feeling more curious Stop and Click here to uncover the ultimate program Available to date!!

    work in home online

  12. July said

    robin hibbard
    the wooden soldier
    jodi applegate
    tinkerbell pictures
    murder mystery parties
    maryland department of education
    tlc what not to wear
    sterling engine
    security guard jobs
    helen flanagan

Geef een reactie

 
