The Interthing

De beste linkdrop die je vandaag te zien krijgt

Annick Van Uytsel

Posted by Jeroen op mei 4, 2007

De verschrikkelijke histoire rond het vermoorde meisje kent iedereen ondertussen wel. Ik vond haar Myspace-pagina, voor de geïnteresseerden: hier.

Met de dozijnen speurders die zich op de zaak gesmeten hebben geef ik de dader geen schijn van kans… Mijn gok: binnen de 10 dagen vatten ze hem.

annick

Update: Annick had ook een Netlog-account, maar die gebruikte ze blijkbaar niet echt.

Update (2): lezer Jurriaan post in de reacties een 2de Netlog-account van Annick.

5 Reacties to “Annick Van Uytsel”

  1. Christophe said

    creepy

  2. Jeroen said

    om stil van te worden …

  3. Jurriaan said

    This is a second account of her on Netlog.

    May she rest in peace.

  4. dirkbaeke said

    Ik word er iderdaad stil van. Ik kende haar niet, maar zal haar nooit vergeten. De dader(s) verdient(-en) een zware straf. Dit is erg, zeer erg!

  5. Candyy said

    lieve annick vandaag 4jaar weet je ik mis je echt.
    Onze band was zo mooi maar ik zal je nooit vergeten
    en ik zal je vooraltijd blijven beschouwen als zus❤

Geef een reactie

 
