The Interthing

De beste linkdrop die je vandaag te zien krijgt

Mr. Cool ICE

Posted by Jeroen op mei 8, 2007

Ik kan me vergissen, maar volgens mij laat onderstaande grapjurk zich “Mister Cool ICE” noemen. Eerst bekroop mij de neiging om deze kerel belachelijk te maken, maar dan besefte ik dat dit eigenlijk geniaal is. Mister Cool ICE: iedereen die zichzelf zó noemt, verdient een medaille. Bovendien is het revolutionair hoe de tattoo-artiest van dienst dat skelet zo gay heeft gekregen.

Ziehier een Quicktime filmpje waarin Mr. Cool ICE zichzelf voorstelt – in het Duits, dat spreekt voor zich.

coolice

3 Reacties to “Mr. Cool ICE”

  1. iris said

    niet cool stom!

  2. fred j said

    mooimooi ik wil er meteen ook zo’n een. maak ik meteen indruk!

  3. This is a really good tip particularly to those new to the blogosphere.
    Short but very accurate info… Thanks for sharing this
    one. A must read article!

Geef een reactie

 
